bezchmurnie
-1°
-2°
poniedziałek
Reklama
kadr z filmu promocyjnego gminy Herby
Gmina zamówiła film promocyjny za blisko 20 tys. zł!
14 marca 2017 r. | 10:15
12

Wiedzieliście, że gmina Herby ma swój 86-sekundowy film promocyjny? Kosztował Mieszkańców 19 625,88 zł. Zrobiłem małe rozeznanie, ile kosztowałoby nakręcenie takiego filmu dla gminy przez firmy specjalizujące się w produkcji wideo. Z uwagi na użycie drona, w Częstochowie cena wahałaby się w granicach 4-5 tys. zł, Chorzów to cena 2,5-5 tys. zł, Opole to 4-5 tys. zł. Dlaczego gmina przepłaciła aż czterokrotnie? Dobre pytanie.

Zobaczcie jak gmina Herby promuje się na filmie za blisko 20 tys. zł.

PAWEŁ GĄSIORSKI



12 odpowiedzi na “Gmina zamówiła film promocyjny za blisko 20 tys. zł!”

  1. ghy pisze:

    Urząd naprawdę zapłacił za to 20 tys.?

  2. stary pisze:

    No a gdzie komentarz osób którym tak się podobały wszystkie inwestycje wójta. Kiedy pisałem ,że przepłacone są lampy to obrońcy mnie wyśmiali. A tu proszę taki zonk

  3. Ciekawska pisze:

    Trudno mi ocenić czy 20 tys. za taki film to dużo czy mało (nie moja branża), ale pytanie powinno brzmieć “po co”? Albo raczej – gdzie ten film (pochodzący z ubiegłego roku) został umieszczony jako “reklama”? Tylko na stronie herby.pl, z której bardzo powoli się ładuje? Dlaczego nie ma go np. na YouTube jeszcze z jakimś dobrym opisem? Wtedy szukając czegoś o naszej gminie w google dostawalibyśmy coś innego niż “kuchenne rewolucje” czy “szeryf herbów robi co chce”

  4. Ciekawska pisze:

    Juz o to pytałam wczesniej, ale chyba moj komentarz zostal usuniety. Nie oceniam czy 20tys to duzo czy mało za taki film, ale pytam jeszcze raz – po co on zostal nakrecony? Albo inaczej – gdzie zostal zaprezentowany czy wykorzystany zeby te pieniadze przyniosly efekt?
    Jesli jest dostepny tylko na stronie herby.pl (skad nie pozwala sie obejrzec bez przerw i szarpania) to slabo. Dlaczego nie umieszczono go chociazby na YouTube? W efekcie jak w googlach szukamy czegos o Herbach to ciągle dostajemy tylko filmiki z TVNu – “Szeryf. robi co chce….” i “kuchenne rewolucje….”.

    Czy przynajmniej wiadomo ile osób obejrzało już ten film?

  5. ciekawska pisze:

    Chyba jest jakiś problem z dodawaniem komentarzy – bo już o to pytałam wcześniej, ale chyba mój komentarz został usunięty.
    Nie oceniam czy 20.000 to mało czy dużo za taki film, ale pytam jeszcze raz – po co on został nakręcony?
    Albo inaczej – gdzie został zaprezentowany czy wykorzystany żeby te pieniądze przyniosły efekt?
    Jeśli jest dostępny tylko na stronie herby.pl (skąd nie pozwala się obejrzeć bez przerw i szarpania) to słabo.
    Dlaczego nie umieszczono go chociażby na YT.
    W efekcie jak w googlach szukamy czegoś o Herbach to ciągle dostajemy tylko filmiki z TVNu – “Szeryf. robi co chce….” i “kuchenne rewolucje….”.

    Czy przykładowo ktokolwiek wie ile osób obejrzało już ten film?

  6. Ciekawska pisze:

    Po co dokładnie ten film został nakręcony? Gdzie (poza stroną herby.pl) udostępniony tak, zeby ktos sie mogl z nim zapoznac? Dlaczego wrzucony jest na serwer, z ktorego nie da sie go obejrzec (bo zrywa)?
    To chyba wazniejsze pytania niz nawet dyskucja czy 20 tys to duzo czy nie 🙂

  7. iqweo pisze:

    Nie wiem czy ktos to sprawdzal, ale PO CO ten film powstal? Gdzie poza stroną urzędu byl rozpowszechniany / popularyzowany? Mozna na niego trafic szukając informacji w googlach?

  8. stary pisze:

    No STOLARZ i HERBUS do ataku na mnie.Chyba ,że jesteście autorami tego wiekopomnego dzieła,wtedy po prostu czapki z głów.

  9. Stolarz pisze:

    Już nie raz pisałem, że krytykowanie przychodzi szczególnie łatwo osobom, które same nic nie zrobiły. Co do ceny nie będę się wypowiadał do puki Pan Gąsiorski nie przedstawi konkretnych informacji jaka i kogo usługa kosztuje w Częstochowie 4-5 tyś. Przekazywanie społeczeństwu w tak nieprofesjonalny sposób informacji, które mogą wzbudzać kontrowersje jest karygodne. Jeśli sugeruje się niegospodarność, nadużycia to należy to dokładnie wykazać, a nie pisać co ślina przyniesie na język. Swoją droga i czysto teoretycznie zakładając, że ów film można było skręcić taniej, nasuwa się pytanie – w której gminie nie dochodzi do absurdów i która władza nie popełnia błędów ?. Rozumiem, że nowi wszystko będą konsultować ze społeczeństwem, a każdy przetarg będzie bezkonkurencyjny w skali polski (skoro przytacza się nawet miasto wojewódzkie to rozumiem, że tak).
    P.S.
    Stary nie narzekaj aż tak bardzo na ten film, wszak ukazuje on najlepiej utrzymany i zarządzany staw w województwie :).

  10. stary pisze:

    Skoro staw się załapał to znaczy że coś w nim jest wartego uwiecznienia.Przecież ten film ma być wizytówką gminy.Swoją drogą bardzo łatwo przychodzi Ci rozgrzeszanie śp.Wójta poprzez porównania do innych.Ale jakich innych?Sam domagasz się faktów nie podając nic na poparcie swoich wynurzeń.Złośliwości i drwiny świadczą jedynie o miałkosci Twojego rozumowania.To takie polskie ;obrzucić błotem bo coś się przyklei.Obroń zakup garbarni(nie pisz że tego nie pojmę skoro w tego typie sprzedaży zaspakajane są jako pierwsze zaległości względem US ,ZUS,FŚP a gmina jest na końcu.Obroń budowę dróg w polach w Kalinie służących jako drogi dla ‘”najważniejszego człowieka w Gminie””.Obroń wreszcie to nieszczęsne boisko, staw rekreacyjny,czy też fotowoltanikę

  11. Andy pisze:

    Zawsze zastanawia mnie dlaczego niektórzy jak np. Gąsiorski szukają sensacji tam gdzie ich nie ma 🙂 Szanowny Panie Gąsiorski aplikujesz Pan do miana dziennikarza, a z premedytacją wprowadzasz ludzi w błąd. Mam proste pytanie. Dlaczego Pan kłamie pisząc, że Gmina zamawia 86 sekundowy film za blisko 20.000 zł. Dziwne, że szukając filmu i prowadząc swoje dziecinne “śledztwo” nie trafiłeś Pan na ponad 23 minutowy film, za który to właśnie Gmina zapłaciła tyle ile podała w informacji Panu udzielonej. Nawiasem mówiąc film fajnie skręcony i pokazujący w sposób ciekawy to co w gminie interesujące. Rozumiem, że szukasz Pan tanich sensacji sądząc, że masz Pan wpływ na kreowanie nastrojów lecz w rzeczywistości szukasz Pan naiwnych, którzy będą komentować, czytać i po prostu klikać na “artykuły”. To zwykły handel ruchem sieciowym i to jest celem Pańskiej strony. Może napiszesz Pan ludziom jak ten mechanizm działa, a Wam szanowni czytelnicy zadam pytanie… Nie zastanawialiście się w jakim celu wymagane jest podanie adresu mailowego przy pisaniu komentarza? Tutaj podaję też link do 23 minutowego filmu, którego spot reklamowy był dla Pana Gąsiorskiego “filmem za 20 tyś. złotych” 🙂 http://www.herby.pl/informacje/film-promocyjny/ Takie działanie, to nierzetelność i świadome wprowadzanie czytelników w błąd. Czemu to może służyć? Niech każdy sobie sam odpowie 🙂

    • r pisze:

      Szanowny Andy,
      pod tym samym linkiem, który podałeś, był tylko jeden film. Dziwnym trafem, gdy opublikowałem ten artykuł, w przeciągu kilku dni, urząd uzupełnił stronę o nowy, nieco dłuższy film.

      To powinno zastanowić Ciebie bądź twoich pracodawców.

      pzdr
      PG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *